30 sie 2024 · budowanie wizerunku · fashion · bieganie · triathlon
W każdy weekend na terenie całego kraju odbywa się cała masa wydarzeń sportowych.
Z perspektywy miłośnika rywalizacji jest to świetna perspektywa.
Szeroka oferta pozwala zaspokoić potrzeby na sportowe atrakcje.
Asfalt, tartan, trail? Każdy znajdzie coś dla siebie.
Mnogość wydarzeń to też większa konkurencyjność.
Konkurencja skłania organizatorów biegów do budowania atrakcyjnej oferty dla uczestników.
Bogaty pakiet, nietypowa trasa, unikatowa koszulka, czy dodatkowe klasyfikacje.
Wyścig trwa nie tylko na trasie.
Co masz w pakiecie? :)
Pakiet startowy to ważny element każdego biegu.
Jego odbiór z biura zawodów zawsze niesie za sobą dreszczyk emocji.
Zwracamy uwagę na jego zawartość - bezdyskusyjnie.
Osobiście lubię pragmatyzm.
Z biegiem lat mogę stwierdzić, że największą radość sprawiają mi elementy pierwszej potrzeby.
Zamiast wypchanego worka bezużytecznych gadżetów wolę dwie, trzy rzeczy, które mogą mi się do czegoś przysłużyć.
Dla mnie takimi rzeczami są żele energetyczne, baton lub piwo bezalkoholowe.
Naprawdę niewiele potrzeba, a mam wrażenie że organizatorzy miewają tendencje do przesady.
Podobne odczucia mam w stosunku do pakietowych koszulek.
Otrzymałem ich tyle, że mógłbym obdarować nimi nie jeden dom dziecka.
Problem polega na tym że ich jakość użytkowa jest znikoma i często nie nadają się do użytku!
Zastanawiam się w takich chwilach nad sensem takich działań.
Dużo mówi się o ekologii. No właśnie - dużo się mówi, ale to tylko tyle.
Światełko w tunelu
Ciekawym trendem (moim zdaniem słusznym) są dedykowane i opcjonalne gadżety w formie rozszerzonego pakietu.
Taki trend można zaobserwować w szczególności na dużych imprezach sportowych.
Duże wydarzenia mają swoją markę.
Ktoś słusznie zauważył, że ta marka dla wielu z nas ma szczególne, sentymentalne znacznie.
Chciałbym mieć koszulkę np. z Maratonu Warszawskiego.
Chciałbym ją przede wszystkim nosić. Używać na co dzień.
Dlatego powinna być odpowiedniej jakości i za to chętnie dopłacę…
Dobrowolność wyboru ma wiele plusów.
Po pierwsze oferuje jakość osobom które są chętne dopłacić do pakietu.
Po drugie zwiększa dostępność pakietu dla osób, które przyjeżdżają na bieg dla aktywnego uczestnictwa, a nie pakietu.
Po trzecie pozwala zatrzymać bezsensowną masową produkcje rzeczy - które są bezużyteczne dla większości.
Jakościowa alternatywa
Od początku gdy angażowałem się w rozwój naszej firmy stanowczo protestowałem przeciw wprowadzaniu do oferty słabej jakości produktów “budżetowych” pod imprezy sportowe.
Nie chcemy wciskać ludziom produktów z których sami nie chcielibyśmy korzystać.
Stworzyliśmy natomiast alternatywną ofertę dedykowaną pod wydarzenia i eventy.
Obsłużyliśmy już kilka fajnych eventów i na tej podstawie stwierdzam, że to właściwa droga dla wszystkich stron.
Dużą satysfakcję daje obserwowanie reakcji uczestników po odbiorze pakietu.
Jeszcze większą satysfakcję daje widok zawodników wracających na start w koszulkach z poprzednich edycji.
Wciąż je noszą!
Po pierwsze nie zawieść, po drugie dać jakość, a po trzecie sprostać indywidualnym oczekiwaniom klienta.
Tak, uczestnik wydarzeń to też klient, a jak to z klientami - każdy ma inne potrzeby, a niezależność wyboru jest bezcenna.
Postaw na jakość!
Oto kilka ciekawych projektów z wydarzeń, którym mieliśmy przyjemność służyć partnerstwem.
Dajcie znać jakie jest Wasze zdanie na ten temat.